Zelfzorgproducten worden verzonden als pakket via PostNL. Hierdoor zijn deze bestellingen altijd goed traceerbaar en bij onbestelbaar komen deze weer retour bij MSA. Grote service voordeel van PostNL is dat de ontvanger zelf het bezorgmoment kan bepalen.
Over het algemeen kiest de opdrachtgever voor betaling via iDeal. In sommige gevallen kiest de opdrachtgever echter voor een rembours zending. MSA zorgt in dat geval dat het pakketje met de benodigde papieren opgestuurd wordt en voor de verdere financiële afhandeling. Tevens bestaat de mogelijkheid om producten te versturen met een factuur welke binnen de afgesproken termijn voldaan dient te worden.
Bestelde promotiematerialen worden via PostNL Pakketservice of als een PostNL busstuk verzonden, afhankelijk van de grote van het pakket.
Zelfzorgproducten welke retour komen worden niet in de voorraad opgenomen. Dat geld ook voor producten die op bijvoorbeeld beurzen of congressen zijn geweest. Ook dit wordt gedocumenteerd. Verder zijn vrijwel alle ad-hoc verzoeken en rapportages denkbaar en haalbaar.
Hoi Ronald, Ik wil jou en je collegas hierbij bedanken voor de goede service. We zijn erg te spreken over deze eerste samenwerking en ik zal je dan ook zeker weer contac...
Bekijk alle testimonialsMSA werkt al sinds haar bestaan voor vele farmaceutische organisaties. Deze organisaties vragen geregeld of wij ons bestaande dienstenpakket kunnen uitbreiden voor hun "n...
Bekijk nieuwsbericht
MSA
Euroweg 21
3825 HA Amersfoort
Nederland
T. 033 25 88 690
F. 033 25 88 150
info@msabv.nl
Ook zo tevreden over MSA