Fulfilment

Draait de webshop op volle toeren, dan wordt de perfecte logistieke ondersteuning van MSA heel belangrijk. Om een beeld te geven hoe MSA dat aanpakt, doorlopen we de volgende stappen:

  • MSA koppelt middels een API de back-end van de bestaande webshop met ons Business Central systeem;
  • Binnenkomende webshop orders staan hierdoor direct in het digitale scansysteem.
  • Orders worden via scanners gelopen, waardoor locatie, product en batch/lot nummer direct geregistreerd worden.
  • Verzenddocumenten worden aangemaakt en de verzendwijze wordt bepaald. (bestelde zelfzorgproducten worden per definitie als pakket verzonden. Dit in verband met het traceren van pakketten);
  • Orders worden, conform ISO certificering, voor verzending gecontroleerd;
  • Na goedkeuring gaan de orders ter post;
  • Orders worden daarna administratief verwerkt. Tijdens dit proces worden de kopers / serviceaanvragers via 
    e-mail automatisch op de hoogte gebracht van de verzending met daarbij de barcode die gebruikt kan worden om het pakketje (track & trace) te traceren via de PostNL website.

Uitgangspunt bij deze shops is “Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden”.

medical fulfilment

Onze bedrijfspresentatie

Testimonials

Astrid Reuver-Wezel

Beste Claudia, Corine, Ronald, Samantha, Ton en alle andere collega's bij MSA, Na bijna 20 jaar werken bij Viatris (Meda/Mylan en ooit ook al Viatris) ga ik mijn carrier...

Bekijk alle testimonials

Nieuws

MSA ISO 27001 gecertificeerd

EERSTE ISO 27001 CERTIFICAAT ONDER LOKALE BELAC ACCREDITATIEBureau Veritas heeft deze week het allereerste ISO 27001 – informatiebeveiliging certificaat onder lokal...

Bekijk nieuwsbericht

Over ons

MSA bv

Leer de mensen achter MSA kennen. Bekijk wat we doen en wat klanten over ons zeggen.