Fulfilment

Draait de webshop op volle toeren, dan wordt de perfecte logistieke ondersteuning van MSA heel belangrijk. Om een beeld te geven hoe MSA dat aanpakt, doorlopen we de volgende stappen:

  • MSA koppelt middels een API de back-end van de bestaande webshop met ons Business Central systeem;
  • Binnenkomende webshop orders staan hierdoor direct in het digitale scansysteem.
  • Orders worden via scanners gelopen, waardoor locatie, product en batch/lot nummer direct geregistreerd worden.
  • Verzenddocumenten worden aangemaakt en de verzendwijze wordt bepaald. (bestelde zelfzorgproducten worden per definitie als pakket verzonden. Dit in verband met het traceren van pakketten);
  • Orders worden, conform ISO certificering, voor verzending gecontroleerd;
  • Na goedkeuring gaan de orders ter post;
  • Orders worden daarna administratief verwerkt. Tijdens dit proces worden de kopers / serviceaanvragers via 
    e-mail automatisch op de hoogte gebracht van de verzending met daarbij de barcode die gebruikt kan worden om het pakketje (track & trace) te traceren via de PostNL website.

Uitgangspunt bij deze shops is “Voor 16:00 uur besteld, zelfde dag verzonden”.

medical fulfilment

Onze bedrijfspresentatie

Testimonials

Noortje Krakers

Het is prettig om vertrouwen te hebben in een partij die uitstekende kwaliteit levert zowel in het geval van (complexe) mailingen als drukwerk. Waar de medewerkers ons st...

Bekijk alle testimonials

Nieuws

GDP gecertificeerd

Alle werkzaamheden worden uitgevoerd volgens de Good Distribution Practices (GDP) normen voor de Farmaceutische industrie. Good Distribution Practice, vooral bekend onde...

Bekijk nieuwsbericht

Over ons

MSA bv

Leer de mensen achter MSA kennen. Bekijk wat we doen en wat klanten over ons zeggen.