Zelfzorgproducten worden verzonden als pakket via PostNL. Hierdoor zijn deze bestellingen altijd goed traceerbaar en bij onbestelbaar komen deze weer retour bij MSA. Grote service voordeel van PostNL is dat de ontvanger zelf het bezorgmoment kan bepalen.
Over het algemeen kiest de opdrachtgever voor betaling via iDeal. In sommige gevallen kiest de opdrachtgever echter voor een rembours zending. MSA zorgt in dat geval dat het pakketje met de benodigde papieren opgestuurd wordt en voor de verdere financiële afhandeling. Tevens bestaat de mogelijkheid om producten te versturen met een factuur welke binnen de afgesproken termijn voldaan dient te worden.
Bestelde promotiematerialen worden via PostNL Pakketservice of als een PostNL busstuk verzonden, afhankelijk van de grote van het pakket.
Zelfzorgproducten welke retour komen worden niet in de voorraad opgenomen. Dat geld ook voor producten die op bijvoorbeeld beurzen of congressen zijn geweest. Ook dit wordt gedocumenteerd. Verder zijn vrijwel alle ad-hoc verzoeken en rapportages denkbaar en haalbaar.
Sinds een paar jaar doen we zaken met MSA en we zijn erg tevreden over de kwaliteit die ze hierbij leveren. Wat vooral opvalt is dat ze bij elke mailing steeds weer scher...
Bekijk alle testimonialsEERSTE ISO 27001 CERTIFICAAT ONDER LOKALE BELAC ACCREDITATIEBureau Veritas heeft deze week het allereerste ISO 27001 – informatiebeveiliging certificaat onder lokal...
Bekijk nieuwsbericht
MSA
Euroweg 21
3825 HA Amersfoort
Nederland
T. 033 25 88 690
F. 033 25 88 150
info@msabv.nl
Ook zo tevreden over MSA